بازار چارسو (چورسو بازار) در تاشکند را برخی بزرگترین و قدیمی‌ترین بازار آسیای میانه می‌دانند. بازاری که سنگ بنای ساختش به قرن نهم هجری باز می‌گردد و تا قرن 13 مدام در حال تکمیل بوده‌است. پس از فروپاشی شوروی نیز چندین فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در چارسو، جا خوش کرده‌اند و چهره این مکان را تقریبا تغیییر داده‌اند.

 این بازار دهقانی به نام بازار اسکی ژووه نیز شناخته می‌شود و در آن همچون دیگر بازارهای سنتی شرقی می‌توانید رقص رنگ‌ها و عطر ادویه‌ها را حس کنید. هر قسمت از بازار چارسوی تاشکند که امروز از جاذبه‌های ازبکستان به شمار می‌آید به فروش محصول و کالای خاصی اختصاص دارد از ادویه، صنایع دستی، و لباس گرفته تا گل و میوه و آجیل و خشکبار را در آن می‌توانید ببینید. گنبدی با قطر 300 متر بخش مرکزی بازار بر روی دو طبقه اصلی قرار گرفته و آن را دیدنی‌تر کرده است.

 برای دسترسی به این بازار می‌توانید سوار مترو شوید و خود را به ایستگاه چارسو برسانید. بسیاری از گردشگران تور ازبکستان و تاجیکستان از این بازار دیدن می‌کنند تا با زندگی مردم این کشور و فرهنگشان بیشتر آشنا شوند.علاوه بر بازار چارسو که تقریبا در مرکز شهر قرار گرفته بازار قهرمان که بیشتر مردم محلی از آن استقبال می‌کنند و بازار ایپادروم در جنوب شهر از دیگر مراکز خرید و فروش در تاشکند به شمار می‌آیند.