در صورت شرکت در این سفر شما   274 نفری هستید که در این سفر شرکت می‌کنید. مشاهده سوابق

سفر تاجیکستان یکی از جذابترین سفرهایی است که هر ایرانی باید حتما آن را تجربه کند. زبان مشترک، فرهنگ مشترک، ادبیات مشترک، مذهبو دین مشترک و از همه مهمتر تاریخ مشترک آن را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای ما تبدیل کرده است. شهرهای تاجیکستان سرشار از آرامش، احترام و زیبایی است. ما به عنوان کسانی که سال‌های سال در حال برگزاری سفرهای منحصر به فرد جاده ابریشم و تاجیکستان هستیم، آرزویمان این است که شما از این کشور باشکوه و زیبا دیدار کنید. توصیه ما این است که اول برنامه‌ها و قیمت‌های سایر شرکت‌ها و آژانس‌هایی که تور تاجیکستان برگزار می‌کنند بررسی کرده و بعد برنامه کامل نازنیوز را بررسی کنید. ما بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را برای شما تهیه کرده‌ایم.

 مدت زمان برنامه: 7 شب و 8 روز
 هزینه سفر: 650 دلار آمریکا + ویزا+بلیط پرواز
 درجه سختی: 1 از 5
 هزینه پرواز: فعلا حدود 21 میلیون تومان
 تاریخ شروع سفر 27 اردیبهشت ۱۴۰۳


کامل‌ترین برنامه سفر گروهی تاجیکستان
با قیمت استثنایی


روز اول: پنج شنبه
بعد از ورود به دوشنبه و انجام تشریفات پرواز جهت استراحت عازم هتل خواهیم شد. بعدازظهر یک گشت سبک شهری و آشنایی با خیابان رودکی و ساختمان‌های خاص آن خواهیم داشت.
اقامت: شهر دوشنبه


روز دوم: جمعه
بعد از صرف صبحانه یک روز پرکار برای دیدار از شهر دوشنبه خواهیم داشت. میدان مرکزی شهر دوشنبه، مجسمه امیر اسماعیل سامانی، کتابخانه بزرگ فردوسی، بنای بیستمین سالگرد استقلال تاجیکستان، پارک رودکی و موزه ملی شهر دوشنبه از اماکنی هستند که امروز بازدید خواهیم کرد. بعد از نهار به دیدار مقبره صدرالدین عینی و بازدید از پارک بوتانیکی خواهیم رفت.
اقامت: شهر دوشنبه




روز سوم: شنبه
بعد از صرف صبحانه شهر دوشنبه را به مقصد شهر کولاب در جنوب تاجیکستان ترک خواهیم کرد. در مسیر از کنار سد زیبا و باشکوه نارک عبور کرده و بعد از عبور از شهر دنغره به سمت کولاب حرکت خواهیم کرد. در مسیر کولاب به قلعه و دژ هلبک خواهیم رسید. از این بنای تاریخی فاخر بازدید کرده و به شهر کولاب می‌رسیم. در شهر کولاب از مقبره عارف بزرگ میرسید علی همدانی بازدید خواهیم کرد. شب به شهر دوشنبه برمی‌گردیم.
اقامت: شهر دوشنبه



روز چهارم:یکشنبه
صبح بعد از صرف صبحانه به سمت شهر خجند حرکت خواهیم کرد. در مسیر از گردنه‌های زیبای انزاب، ورزاب و کو‌ههای فان عبور کرده و بعد از عبور از گردنه‌های شهرستان به شهر زیبای خجند خواهیم رسید. امروز بی‌نظیرترین مناطق کوهستانی تاجیکستان را از نزدیک خواهیم دید. دوربین‌هایتان برای عکاسی آماده باشد.
اقامت: شهر خجند



روز پنجم:دوشنبه
بعد از صرف صبحانه برای بازدید از شهر خجند حاضر خواهیم شد. امروز در شهر خجند از رود همیشه پرآب سیحون، پنج‌شنبه بازار، مقبره مصلح‌الدین خجندی، و موزه شهر خجند بازدید خواهیم کرد.
اقامت: شهر خجن



روز ششم: سه‌شنبه
امروز شهر خجند را به سمت شهر تاریخی پنجکنت ترک خواهیم کرد. در مسیر ابتدا به دیدار آدم الشعرا، پدر شعر فارسی رودکی سمرقندی خواهیم رفت. بعد از بازدید از مقبره و موزه کوچک رودکی به پنجکنت رسیده و در هتل استراحت خواهیم کرد.
اقامت: پنجکنت

روز هفتم: چهارشنبه
بعد از صرف صبحانه به سمت منطقه تاریخی سرزم حرکت خواهیم کرد. از این سایت ثبت شده جهانی و موزه آن بازدید کرده و به سمت دوشنبه حرکت خواهیم کرد. بعدازظهر به شهر دوشنبه خواهیم رسید. برای خرید سوغاتی و... وقت آزاد در اختیار همراهان خواهد بود.
اقامت: دوشنبه

روز هشتم: پنج‌شنبه
صبح بعد از صبحانه به سمت فرودگاه حرکت کرده و به تهران برمی‌گردیم.




برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه به شماره 09158086001
با موضوع سفر تاجیکستان پیام بدهید تا با شما تماس بگیریم.



نکات مهم سفر جاده ابریشم:

  • تمامی هزینه‌های برنامه‌های اختیاری بر عهده همسفر می‌باشد.
  • تمام وعده‌های غذایی نهار و شام در طول سفر بر عهده همسفر می‌باشد.
  • هزینه تست کرونا در صورت نیاز با همسفر می‌باشد.
  • هزینه عوارض خروج با همسفر می‌باشد.
  • مبلغ  400 دلار به عنوان پیش پرداخت در هنگام ثبت نام پرداخت می‌شود. در صورت کنسل کردن از طرف مسافر 70 درصد این مبلغ غیر قابل استرداد خواهد بود. مابقی در روز اول سفر تسویه خواهد شد.
  • مسئولیت کنترل پاسپورت و تاریخ انقضای آن مبنی بر ۷ ماه اعتبار از زمان ورود به کشور مقصد با همسفر می‌باشد.
  • با  توجه به ماهیت سفر، امکان بروز تغییراتی در برنامه به صلاحدید راهنمای برنامه وجود خواهد داشت.
  •  تمام هزینه‌های اتفاقات فورس ماژور که خارج از ید مجری برنامه می‌باشد، مانند: رخدادهای طبیعی که باعث بروز تغییرات در برنامه شود با همسفر می‌باشد.


خدماتی که شامل سفر می‌باشد:

  • هتل و کلیه اقامت‌ها (هتل‌های سه ستاره تاپ با امتیاز بالای 8 در سایت بوکینگ)
  • صبحانه 
  • راهنمای تخصصی در کل برنامه
  • بیمه مسافرتی تا سقف ۳۰۰۰۰ یورو
  • کلیه ترانسفرها طبق برنامه
  • هزینه ورودی تمامی اماکن تاریخی، باستانی و فرهنگی طبق برنامه

لوازم مورد نیاز پیشنهادی سفر تاجیکستان

  • تی شرت، لباس آستین بلند، لباس زیر به تعداد مورد نیاز
  • عینک آفتابی، کلاه آفتاب گیر، کرم ضد آفتاب
  • داروهای شخصی
  • حداقل ۳۰۰ دلار همراه بیاورید

برای دیدن تصاویر سفرهای قبلی صفحه گالری را بازدید نمایید