بایگانی نوشته‌ها


از کوه‌ها بپرس

از کوه‌ها بپرس

اوانگلوس اودیسئاس پاپاتاناسیو (وَنگِلیس مشهور به ونجلیس زادهٔ ۲۹ مارس ۱۹۴۳ میلادی، ولوس، یونان) آهنگساز و نوازندهٔ سبک الکترونیک، امبینت، نیو اِیج، پراگرسیو، جَز و پاپ راک است. او بیشتر به دلیل آهنگسازی موسیقی فیلم ارابه‌های آتش شناخته می‌شود که برنده جایزه اسکار سال ۱۹۸۱ شد، از دیگر کارهای برجستهٔ او ساخت موسیقی فیلم‌های بلید رانر، ۱۴۹۲: فتح بهشت و اسکندر است.


عکس خوب سفر را ماندگار می‌کند

عکس خوب سفر را ماندگار می‌کند

این روزها تقریبا همه‌ی خانواده‌ها مجهز به یک دوربین عکاسی یا گوشی همراه هستند که با آن عکس می‌گیرند و خاطراتشان را ثبت می‌کنند. عکاسی در سفر هم پای ثابت برنامه‌های سفر است و آن را ماندگار می‌کند، امّا داشتن حتی بهترین تجهیزات برای گرفتن یک عکس خوب کافی نیست و فوت و فن‌های زیادی لازم است تا عکسی که می‌گیریم زیبا و چشم نواز باشد. این مهارت هم آموختنی است و چه بهتر آنکه آن را از بهترین‎های عکاسی یاد بگیریم.

پاشو بیا بریم سفر...

سلام. من خراسانی هستم. بیش از 15 ساله که سفرهایی با عنوان "سفرهای گروهی جاده ابریشم" از مبدا ایران برگزار می‌کنم. سفرهایی به مقصد کشورهای ترکمنستان، ازبکستان و تاجیکستان برای بازدید از شهرهای تاریخی سمرقند و بخارا و خیوه. سفرهای خاص دیگری مثل: سفر به تبت سرزمین ممنوعه، سفر با قطار ترنس سیبری از شرق به غرب روسیه و یا سفر ماجراجویی به هیمالیای پاکستان و بیس کمپ نانگاپاربات رو هم برگزار می‌کنم. در نازنیوز تلاش دارم تا تجربیات سال‌ها سفر به مقاصد مختلف رو با شما به اشتراک بذارم. به شما کمک کنم ارزان‌تر، سبک‌تر و طولانی‌تر سفر کنید. من کمکت می‌کنم که در سفر بعدیت کمتر خرج کنی.
اخذ ویزای آنلاین و خدمات گردشگری




اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

گزارش تصویری سفرها...

تصاویر تعدادی از برنامه‌های اجرا شده توسط سفرهای گردشگری نازنیوز