سفرهای خارجی


در این قسمت لیست آخرین سفرهای ویژه و منحصر به فرد من معرفی می شوند. شما می‌توانید ضمن مطالعه شرایط سفر با تکمیل فرم ثبت نام یکی از همسفران سفرهای ویژه ما باشید. ما برگزار کننده تور نیستیم. فقط سفر می‌رویم و شما هم اگر دوست داشتید، با ما همسفر شوید. قطعا تجربه خوبی خواهد بود. با تکمیل فرم خبرنامه از آخرین رویدادها و سفرهای دیگر ما مطلع شوید.


سفر گروهی ازبکستان - خرداد 1403

سفر گروهی ازبکستان - خرداد 1403

جاده  ابریشم گنجینه‌های ناگفته‌ای را در خود جای داده است و کاوش در ازبکستان  به ما اجازه می‌دهد وارد عصری پر از تبادل فرهنگی، ماجراجویی و هیجان  شویم.در این سفر باشکوه از آثار تاریخی، فرهنگی و باستانی شهرهای تاشکند،  سمرقند، بخارا وخیوه به طور کامل بازدید خواهیم کرد.

سفر ماجراجویانه به هیمالیا در پاکستان (مردادماه 1402)

سفر ماجراجویانه به هیمالیا در پاکستان (مردادماه 1402)

پاکستان کشوری است که بازارهای رنگارنگ، مهمان‌نوازی گرم، شهرستان‌های پررونق، کوهستان‌های دیدنی، رودهای خروشان و تاریخ را با هم دارد. صنعت گردشگری پاکستان، رو به پیشرفت است. در سال ۲۰۱۸، انجمن بریتانیایی  Backpacker پاکستان را به عنوان مقصد مهم سفرهای ماجراجویی جهان رتبه‌بندی کرد و این کشور را “یکی از دوست داشتنی‌­ترین کشورهای جهان، با مناظر کوهستانی که فراتر از تخیلی‌ترین و وحشی‌ترین مناظر کوهستانی است” قلمداد  کرد. در این سفر به منطقه هیمالیای پاکستان خواهیم رفت.

سفر گروهی به تاجیکستان - اردیبهشت 1403

سفر گروهی به تاجیکستان - اردیبهشت 1403

سفر تاجیکستان یکی از جذابترین سفرهایی است که هر ایرانی باید حتما آن را  تجربه کند. زبان مشترک، فرهنگ مشترک، ادبیات مشترک، مذهب و دین مشترک و از  همه مهمتر تاریخ مشترک آن را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای ما تبدیل کرده است. شهرهای تاجیکستان سرشار از آرامش، احترام و زیبایی است. ما به عنوان گروهی که سال‌های سال در حال برگزاری سفرهای منحصر به فرد جاده ابریشم و تاجیکستان هستیم، آرزویمان این است که شما از این کشور باشکوه و زیبا دیدار کنید. توصیه ما این است که اول برنامه‌ها و قیمت‌های سایر  شرکت‌ها و آژانس‌هایی که تور تاجیکستان برگزار می‌کنند را بررسی کرده و بعد  برنامه کامل نازنیوز را بررسی کنید. ما بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را برای شما تهیه کرده‌ایم.

تور ازبکستان و تاجیکستان (جاده ابریشم)

تور ازبکستان و تاجیکستان (جاده ابریشم)

آنچه باعث می‌شود سفر جاده ابریشم یک سفر بی‌نظیر، خاص و منحصر به فرد شود،  تعداد بالای آثار باستانی، تاریخی و فرهنگی آن است که در این سفر دیده  می‌شود. در سفر گروهی و فرهنگی جاده ابریشم بیش از 100 اثر باشکوه از نزدیک  بازدید می‌شود. این لیست تعدادی از مکان‌هایی است که در سفر جاده ابریشم  با هم خواهیم دید. میدان امیر تیمور، موزه امیر تیمور تاشکند، ارگ بخارا،  زندان امیر یا اسکندر در بخارا، بنای اقامتگاه شاهزاده رومانوف، رصدخانه الغ بیک،  مجموعه تاریخی ریگستان، مسجد بی بی خانم، مقبره تیمور لنگ، بازار چارسو،  میدان استقلال تاشکند، مجموعه تاریخی شاه زنده، مدرسه الغ بیک سمرقند،  مدرسه شیردار، مسجد و مدرسه طلاکاری، مسجد خضر سمرقند و...

پرسش و پاسخ در خصوص سفر جاده ابریشم

پرسش و پاسخ در خصوص سفر جاده ابریشم

در این مطلب سعی میکنیم به سوالات مطرح شده توسط شما در خصوص سفر زمینی جاده ابریشم پاسخ بدهیم. در صورتیکه پاسخ سوالات خود را پیدا نکردید، با کمال میل پاسخگوی شما خواهیم بود.در این  مطلب سعی میکنیم به سوالات مطرح شده توسط شما در خصوص سفر زمینی جاده  ابریشم پاسخ بدهیم. در صورتیکه پاسخ سوالات خود را پیدا نکردید، با کمال  میل پاسخگوی شما خواهیم بود. سوالات  دیل توسط شما پرسیده شده است.تلاش کرده ایم به صورت جامع و کامل پاسخگوی  سوالات شما باشیم. لطفا ما را با نظرات و پیشنهادات ارزنده خود راهنمایی  بفرمایید.

سفر گروهی به سریلانکا - فروردین ماه 1403

سفر گروهی به سریلانکا - فروردین ماه 1403

سریلانکا، کشور سواحل بی‌انتها، آثار تاریخی متعدد، مردم مهمان‌نواز و غذاهای لذیذ و ارزان است. کشورهای بسیار کمی در دنیا هستند که به‌اندازه‌ سریلانکا، جاذبه‌ها و آثاری دارند که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده باشد. فرهنگ بیش از ۲۰۰۰ ساله‌ سریلانکا را می‌توانید در بقایای آثار تاریخی تماشا کنید. جایی که در آن صومعه‌های افسانه‌ای با زیباترین جزییات تزیین شده‌اند.در سریلانکا می‌توانید حیات وحش را از نزدیک لمس کنید. تورهای سافاری شما را به تماشای فیل‌ها، بوفالوها ، پلنگ‌ها و هزاران پرنده‌ رنگارنگ و زیبا می‌برد.

سفر گروهی به کنیا - فروردین ماه 1403

سفر گروهی به کنیا - فروردین ماه 1403

آیا می‌خواهید تجربه یک عمر را داشته باشید و از یک سافاری آفریقایی عالی لذت ببرید، یا در شن‌های سفید مومباسا دراز بکشید؟ و یا در کوچه‌ پس کوچه‌های تاریخی جزیره زنگبار قدم بزنید. فقط با آنچه در ذهن دارید یک پیام برای ما ارسال کنید. ما یک برنامه سفر تعطیلات را مطابق میل شما طراحی کرده‌ایم.

سفر شرق تا غرب روسیه با قطار ترنس سیبری - تیرماه 1403

سفر شرق تا غرب روسیه با قطار ترنس سیبری - تیرماه 1403

برنامه سفر با قطار ترنس سیبری از شهر ولادی وستک در جنوب شرقی‌ترین شهر  روسیه در کنار خلیج ژاپن شروع و تا شهر مسکو به طول 9000 کیلومتر ادامه  خواهد داشت. پائلو کوئیلو رمان معروف "الف" را در همین قطار به رشته تحریر  درآورده است. این برنامه بی‌نظیر توسط هیچ آژانس گردشگری در ایران برگزار  نشده و فقط توسط نازنیوز برنامه‌ریزی و اجرا شده است. شما با انجام این سفر  عملا نصف نیم کره شمالی را سفر کرده‌اید. برنامه این سفر هیجان انگیز و  منحصر به فرد در تیرماه 1403 برای سومین بار اجرا خواهد شد.

سفر به چین، تبت و بیس کمپ اورست

سفر به چین، تبت و بیس کمپ اورست

تَبّت یک ناحیه جغرافیایی در غرب چین است که در قدیم کشوری مستقل بود. ناحیه تبت از سال ۵۱-۱۹۵۰ به کشور چین ضمیمه شده‌است. ناحیه تبت بر روی فلاتی بلند به نام فلات تبت قرار گرفته که میانگین ارتفاع آن ۴۹۰۰ متر بالاتر از سطح دریاست و مرتفع‌ترین فلات جهان به شمار می‌آید. سفر به این نقطه از زمین همواره آرزوی بسیاری از علاقمندان به طبیعت، کوه و کوهستان و مردان و زنان خاص و منحصر به فرد بوده است. اگر شما تصمیم دارید که به آرزوی خود جامه عمل بپوشانید برنامه ما را مطالعه و در صورت تمایل با ما همسفر شوید.

پاشو بیا بریم سفر...

سلام. من خراسانی هستم. بیش از 15 ساله که سفرهایی با عنوان "سفرهای گروهی جاده ابریشم" از مبدا ایران برگزار می‌کنم. سفرهایی به مقصد کشورهای ترکمنستان، ازبکستان و تاجیکستان برای بازدید از شهرهای تاریخی سمرقند و بخارا و خیوه. سفرهای خاص دیگری مثل: سفر به تبت سرزمین ممنوعه، سفر با قطار ترنس سیبری از شرق به غرب روسیه و یا سفر ماجراجویی به هیمالیای پاکستان و بیس کمپ نانگاپاربات رو هم برگزار می‌کنم. در نازنیوز تلاش دارم تا تجربیات سال‌ها سفر به مقاصد مختلف رو با شما به اشتراک بذارم. به شما کمک کنم ارزان‌تر، سبک‌تر و طولانی‌تر سفر کنید. من کمکت می‌کنم که در سفر بعدیت کمتر خرج کنی.
اخذ ویزای آنلاین و خدمات گردشگری




اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

گزارش تصویری سفرها...

تصاویر تعدادی از برنامه‌های اجرا شده توسط سفرهای گردشگری نازنیوز