ویزای آنلاین


اخذ ویزای آنلاین و خدمات گردشگری


ویزای آنلاین تاجیکستان

ویزای آنلاین تاجیکستان

کشور تاجیکستان که آسیای میانه قرار گرفته است. جاذبه‌های تاریخی و طبیعی  زیادی دارد و البته مردمانی مهربان و مهمان‌نواز که این کشور را به جایی عالی برای سفر تبدیل کرده است. مدت زمان صدور ویزا 7 روز کاری است. از زمان صدور ویزای تاجیکستان به مدت 3 ماه فرصت دارید تا به این کشور سفر کنید. برای اخذ ویزای تاجیکستان با نازنیوز همراه شوید. در هر جای دنیا که هستید  میتوانید از طریق سفرهای گردشگری نازنیوز ویزای خود را به صورت آنلاین دریافت کنید.

ویزای آنلاین کنیا

ویزای آنلاین کنیا

ویزای کنیا به صورت فرودگاهی صادر نمی‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به  سفارت کنیا برای اخذ ویزای این کشور نیست! چون این ویزا برای ایرانیان به  روش آسان‌تر الکترونیکی یا E-Visa صادر می‌شود. البته در عین سادگی نکاتی  نیز در فرآیند اخذ ویزای الکترونیکی کنیا وجود دارد که باید در قبل از  ارائه درخواست خود به آن‌ها دقت کنید.

ویزای آنلاین آذربایجان

ویزای آنلاین آذربایجان

کشور آذربایجان و شهر باکو یکی از شهرهای مورد علاقه شهروندان ایرانی برای گذراندن تعطیلات است. باکو پایتخت جمهوری آذربایجان پر جمعیت‌ترین و زیباترین شهر منطقه قفقاز محسوب می‌شود. مدت زمان صدور ویزا معمولا 3 روز کاری می‌باشد. از زمان صدور ویزای باکو به مدت 3 ماه زمان دارید تا به این کشور زیبا سفر کنید. اگر قصد سفر به باکو را دارید به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت نازنیوز به صورت کاملا آنلاین ویزای خود دریافت کنید.

ویزای آنلاین کامبوج

ویزای آنلاین کامبوج

ویزای توریستی کامبوج با توجه به اینکه سفارتی در ایران ندارد، فقط بصورت ویزای الکترونیکی انجام می‌گردد و معمولا طی 3 تا 5 روز کاری و با اعتبار سه ماهه صادر می‌شود ولی فقط به مدت 30 روز میتوان با این ویزا در کامبوج اقامت داشت. جهت درخواست ویزای الکترونیک کامبوج می‌توانید در سایت نازنیوز به راحتی اقدام کنید.

ویزای آنلاین ازبکستان

ویزای آنلاین ازبکستان

دریافت ویزای الکترونیک و آنلاین ازبکستان در وقت و هزینه شما صرفه جویی قابل توجهی خواهد داشت. سفرهای گردشگری نازنیوز با سابقه بیش از پانزده سال در برگزاری سفرهای جاده ابریشم مسیر اخذ ویزا را برای شما راحت و آسان خواهد کرد. ویزای الکترونیک ازبکستان در هر زمانی از طریق وبسایت نازنیوز قابل اقدام می‌باشد. محدودیت درخواست ندارد و معمولا ظرف سه تا پنج روز کاری صادر می‌شود و نرخ آن از ویزای لیبل‌دار ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. هم اکنون می‌توانید برای دریافت ویزای آنلاین ازبکستان اقدام نمایید.

ویزای آنلاین سریلانکا

ویزای آنلاین سریلانکا

کشور سریلانکا جزیره‌ای است که در اقیانوس هند و از سمت شمال به کشور هند نزدیک است اما مرز خاکی با این کشور ندارد البته در گذشته‌های دور مسیری از تپه‌های آهکی و مرجانی این دو کشور را به هم متصل می‌کرده که در حال حاضر  از بین رفته است. آب و هوای سریلانکا گرم و مرطوب بوده و به همین دلیل نیز طبیعت بکر و زیبایی را داراست. این کشور در قدیم به نام سیلان نامیده می‌شده که چای سیلان آن معروفیت جهانی دارد. پایتخت کشور سریلانکا شهر کلمبو است. واحد پول کشور سریلانکا روپیه بوده و زبان مردم این کشور دو زبان سینهالی و تامیلی‌ست که قدرت در این کشور در دست افراد سینهالی می‌باشد.

ویزای آنلاین قرقیزستان

ویزای آنلاین قرقیزستان

اخذ ویزای قرقیزستان با ارزانترین قیمت. مسافران عزیزی که قصد دارید به کشور قرقیزستان سفر کنید باید قبل از سفر اقدام به ویزای این کشور نمایید. مدت زمان صدور ویزای قرقیزستان 5 تا 10 روز کاری است. شما با کمترین هزینه و  به صورت کاملا آنلاین در هر کشوری که باشید میتوانید از طریق سایت نازنیوز  برای گرفتن ویزای خود اقدام کنید.

پاشو بیا بریم سفر...

سلام. من خراسانی هستم. بیش از 15 ساله که سفرهایی با عنوان "سفرهای گروهی جاده ابریشم" از مبدا ایران برگزار می‌کنم. سفرهایی به مقصد کشورهای ترکمنستان، ازبکستان و تاجیکستان برای بازدید از شهرهای تاریخی سمرقند و بخارا و خیوه. سفرهای خاص دیگری مثل: سفر به تبت سرزمین ممنوعه، سفر با قطار ترنس سیبری از شرق به غرب روسیه و یا سفر ماجراجویی به هیمالیای پاکستان و بیس کمپ نانگاپاربات رو هم برگزار می‌کنم. در نازنیوز تلاش دارم تا تجربیات سال‌ها سفر به مقاصد مختلف رو با شما به اشتراک بذارم. به شما کمک کنم ارزان‌تر، سبک‌تر و طولانی‌تر سفر کنید. من کمکت می‌کنم که در سفر بعدیت کمتر خرج کنی.
اخذ ویزای آنلاین و خدمات گردشگری




اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

گزارش تصویری سفرها...

تصاویر تعدادی از برنامه‌های اجرا شده توسط سفرهای گردشگری نازنیوز