نایت کلاب: Rhythm and Blues
زندگی شبانه در شهر پر جنب و جوش کلمبو واقعا در حال وقوع است!  تعداد زیادی کافه و کلوب عالی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید تا با جمعیتی همفکر همراه شوید و از اوقات خوشی تا آخر سحر لذت ببرید. صحنه مهمانی در شهر به خصوص در تعطیلات آخر هفته و شب‌های جمعه کاملاً فعال است. در میان کلوپ‌های شبانه پیشرو در شهر، ریتم اند بلوز در واقع کاملاً برجسته است. ریتم اند بلوز یک کلوپ شبانه افسانه‌ای در کلمبو است که جمعیت نسبتا مناسبی را به خود جذب می کند. این یکی از محبوب‌ترین کلوپ‌های شبانه در شهر کلمبو است که مردم را تا ساعات اولیه روز سرپا نگه می‌دارد.  نوشیدنی‌ها و مشروبات الکلی که در اینجا سرو می‌شود نیز بسیار قابل توجه است.  وقتی خود را به فضاهای دنج و کم نور این چاله آبی باور نکردنی در شهر محدود می‌کنید، می‌توانید به آرامش برسید، آرام شوید یا به قدر دلتان برقصید.


نایت کلاب: Sopranos Karaoke
کسانی که به دنبال تفریحات شبانه در شهر شلوغ کلمبو هستند، به ندرت ناامید خواهند شد!  بارها و کلوپ‌های شبانه و همچنین سینماها تا ساعات پایانی شب باز هستند و سرگرمی را برای همه فراهم می‌کنند.  کارائوکه نمادی از سوپرانو است. مکان مشهوری در شهر برای کسانی که به دنبال اضافه کردن کمی تازگی به سرگرمی‌های شبانه خود هستند. Sopranos Karaoke همانطور که از نامش پیداست، به مردم این فرصت را می‌دهد تا مهارت‌های آوازخوانی خود را به رخ بکشند!


موقعیت


نایت کلاب: The Floor by O! at Colombo
طبقه توسط O!  در کلمبو یک نایت کلاب معروف در قلب شهر است.  در میان کسانی که به دنبال یک مکان هیجان انگیز برای استراحت هستند، بسیار محبوب است. نیازی به گفتن نیست که این مکان در شب بسیار محبوب است، به خصوص بعد از ساعت 10:00 شب، وقتی در ساعات شلوغ به آن مکان می‌آیید، اغلب اوقات پیدا کردن صندلی برای شما سخت خواهد بود!  البته در اینجا صندلی های زیادی وجود دارد.  صندلی های بار، مبل های دنج و همچنین قسمت های نشیمن در فضای باز در Floor by O موجود است!


موقعیت


نایت کلاب: خانه فلامینگو (Flamingo House)
دکور عجیب و غریب نوار عشق چیزی است که آن را از هم جدا می‌کند. ترکیبی  شیک از رنگ‌ها. مبلمان متفکرانه انتخاب شده و پرده‌های مخملی به خوبی ترکیب می‌شوند! شما حتی خرس عروسکی و گلدان گل در اینجا پیدا کنید. البته، انتظار می‌رود که این عناصر دکور عجیب و غریب در یک میخانه بد بو خارج از محل باشند، اما به طرز عجیبی به نظر می‌رسد که آنها به خوبی به اینجا تعلق دارند. این مکان واقعا یک اثر هنری است! 


موقعیت