کنیا یکی از جذاب‌ترین مقاصد آفریقایی است که با ویزای آنلاین توریستی کنیا می‌توانید به آن سفر کنید. یکی از اهداف این سفر فراموش نشدنی، بررسی مقاصد حیات وحش مشهور جهان در یکی از کشورهای برتر سافاری آفریقا، کنیا می‌باشد. هر دو پارک ملی آمبوسلی و ماسایی‌مارا  دو مورد از پربازدیدترین پارک‌های کنیا هستند. کمپ‌های گنجانده شده برای هر کدام در مکان‌های حفاظتی خصوصی  قرار دارند. بهترین راه برای فرار از جمعیت و لذت بردن از مناظر بکر در کمپ‌های کلاسیک سافاری. این سفر برای هر کسی که تا به حال از مستند نشنال جئوگرافیک با نمایش صحنه‌های دراماتیک و تکان دهنده از حیات وحش نمادین آفریقا لذت برده است، عالی است که این تجربه با خرید تور کنیا کامل‌تر می‌شود.

با شروع ماجراجویی خود در قلب پارک ملی نایروبی راحت باشید و لذت ببرید.  با تماشای مناظر زیبای اطراف خود در اولین ایستگاه خود، کمپ چادری نایروبی، از یک پرواز طولانی خلاص شوید. از اینجا می‌توانید از بازی‌های تفریحی، پیاده‌روی در طبیعت و گردش در نایروبی لذت ببرید. پس از صرف طعم سافاری در نایروبی، سفر خود را به سمت جنوب به پارک ملی آمبوسلی برای تماشای بازی‌های باورنکردنی و مناظر اساسی از کوه افسانه‌ای کلیمانجارو آغاز کنید. مسیر کنیا خود را در ماسای مارا معروف جهانی به پایان برسانید. خود را بی‌صدا در دشت‌های آن در یک سبد بالن هوای گرم شناور کنید، از میان گله‌های وحشی و گورخر ردیابی کنید، و مسیرهای پیاده‌روی را که توسط راهنمایان محلی ماسایی هدایت می‌شوند، دنبال کنید.
از سه پارک نمادین کنیا دیدن کنید و در کمپ‌های معتبر سازگار با محیط زیست اقامت کنید که از حفظ مناظر آفریقا و جوامع محلی ساکن در آنها حمایت می‌کنند.
از پروژه تحقیقاتی فیل آمبوسلی دیدن کنید، که محل طولانی‌ترین مطالعه روی فیل‌ها در جهان است. Selenkay Conservancy، در Amboseli، یک پیشگام در  مدل حفاظت از جامعه است که در ایجاد شغل و حفاظت از حیات وحش در سراسر کنیا بسیار موفق بوده است.

در طول اقامت خود در نایروبی، می‌توانید از یتیم خانه فیل‌ها و مرکز  زرافه‌های نایروبی دیدن کنید تا در مورد تلاش‌های حفاظتی، به ویژه زرافه روچیلد در خطر انقراض اطلاعاتی کسب کنید.
سایر پروژه‌های مفید شامل: پروژه نگهداری زنبور اول کینئی برای حفاظت از کوچکترین موجودات آفریقا، بازدید از پروژه آموزش برای حفاظت در مدرسه ابتدایی کیشرموراک؛ و از کالج گردشگری حیات وحش ماسای مارا که یک موسسه آموزشی حیاتی گردشگری حیات وحش برای ماسایی‌ها دیدن کنید.

جامعه سافاری و حفاظت کنیا: حفاظت و تجربه جامعه سارونی
این سفر با ترکیب دشت‌های کوهستانی وسیع، بکر و دست نخورده شمال کنیا، با کشور افسانه‌ای و برتر سافاری ماسای مارا، هیجان نهایی یک سافاری اصیل را با تجربه‌های منحصر به‌ فرد فراهم می‌کند تا آن را فراموش‌نشدنی کند. برای تعاملات فرهنگی معنی‌دار، برنامه‌های ارزشمند حفاظتی و فرصتی واقعی برای استراحت و نشاط آماده شوید.
با یک اقامتگاه واقعا منحصر به فرد شروع کنید که در یک مکان حفاظت شده در سرزمین های قبیله‌ای نیمه خشک شمال کنیا قرار دارد. کرگدن قابل توجه سارونی، برخوردهای منحصر به فردی از جمله ردیابی کرگدن با پای پیاده و چاه آواز سامبورو را ارائه می‌دهد. ایستگاه بعدی، سارونی سامبورو مناظر خیره‌ کننده، تجملات غیر قابل توصیف، تجربیات فرهنگی جذاب و پیاده‌روی در بوته‌های هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد. Saruni Mara شما را با تماشای بازی‌های بی‌نظیر و احساس اینکه خانه‌ای دور از خانه پیدا کرده‌اید، از خط پایان عبور می‌کند.

این سفر 10 روزه برای هر کسی که می‌خواهد یک سافاری کلاسیک کنیا را با مقاصد منحصر به فرد و تجربیاتی که به ترکیب اضافه شده است تجربه کند، ایده‌آل است. این اقامتگاه‌ها برای هر نوع مسافری، از جمله خانواده‌هایی با فرزندان کوچک‌تر، به خوبی مفید هستند. از زندگی روزمره فرار کنید و واقعاً دوباره به هم متصل شوید و در عین حال جوامع محلی را ارتقا دهید و از حفاظت از حیات وحش در هر مقصدی که بازدید می‌کنید حمایت کنید.

چرا این یک سفر با هدف است؟
ردیابی کرگدن را در سارونی راینو تجربه کنید و در حین پیاده روی به این موجودات شگفت انگیز و در عین حال در خطر انقراض نزدیک شوید. درباره سفر حفاظتی برای تضمین آینده‌ای امن و مرفه برای کرگدن‌ها در شرق آفریقا بیاموزید. از یک بازار محلی ماسایی دیدن کنید و ببینید که چگونه مردم محلی با دوران مدرن سازگار شده اند، هنوز سنت هایشان دست نخورده است. این بازار کالاهای تولید شده محلی را به فروش می‌رساند و همچنین بازار مهمی برای دام است. با خانم‌های ماسایی در حالی که بر روی مهره‌های معروف خود کار می‌کنند ملاقات کنید و این شانس را دارید که با خرید هدایای زیبا و معتبر برای دوستان و خانواده خود در خانه از آنها حمایت کنید.

همچنین شما می‌توانید به اقدامات زیر بپردازید:

• کمک به حفاظت از کرگدن در شرق آفریقا
• چاله گاو Singing Wells را تجربه کنید.
• از یتیم خانه فیل رتتی دیدن کنید.
• تعاملات فرهنگی جذاب سامبورو
• ماسای‌مارا نمادین را کاوش کنید.
• از روستاها و بازارهای محلی دیدن کنید.
• درایوهای بازی هیجان انگیز 4×4 و سافاری‌های پیاده روی را تجربه کنید.